pátek 2. února 2018

Ponožky #8: Dither od General Hogbuffer (1)

Máme tu pátý týden v tomhle roce. Jelikož jsem se rozhodla celý únor věnovat ponožkám, začala jsem hned teď. První poznatek, který jsem udělala v rámci svého Únorového ponožkového pokusu, o němž jsem vám psala zde, bylo, že je nesmírně těžké vydržet a nezačít plést dřív, než jste si naplánovali. Naprosto nová zkušenost. Nikdy dřív jsem si neřekla, že nahodím na nějaký projekt až ten a ten den. Ještě tak až se uvolní jehlice, koupím si přízi, budu mít po zkouškách, ale jinak jsem si projekty začínala, kdy se mi zachtělo. To čekání bylo hrozný. Dokonce jsem slyšela v hlavě ten ďábelský našeptávací hlas: tak upleť jenom ten pružný lem, ten už stejně znáš a v pondělí si pak začneš hezky tím proměnlivým vzorem.

Nic. To by nebyl ten správný pokus. Nahodila jsem tedy až v pondělí (předem směl být hotový jenom vzorek) a pak jsem se divila, že jsem první dva dny strávila pletením lemu. Dvacet čtyři řad, to by jeden neřekl, že to zabere tolik času. Ale už je to za mnou a radostně si vyplétám.

Na druhou stranu to není právě nejvhodnější vzorek na cestu do práce. Pořád s sebou tahám ta dvě klubka a mám obavy, že se mi do sebe zapletou. Nestíhám sledovat vzor a tak. Takže lehce prokrastinuju. Ale bez výčitek. Aspoň mám další projekt, o kterém vám mohu psát... v pondělí jsem něco naznačila. Můžete si tipnou, co jsem si od Purl Soho vybrala.

A než budou fotky, ještě prozradím, že jsem zvolila tyrkysovou a šedivou. Dolů by pak měla přijít světle modrá.

Žádné komentáře:

Okomentovat