pondělí 26. února 2018

Co plete Ute Nawratil

Improvised Structure (obrázek z Ravelry)
Napadlo mě v rychlosti prolistovat projekty, které již tento designér upletl, a nestačila jsem se divit. Byl mezi nimi i Doodler (mám ho stále rozpleteného, protože ty poslední řady jsou nekonečné a vážně se to nedá s sebou tahat každý den do práce). A taky Exploration Station od Stephena Westa.

Z toho, co mě taky zajímá, mohu zmínit:
  • Pfeilraupe by Alpi Alpenrose (mám v úmyslu, v pořadí je zrovna 361.),
  • Circle Mitts by Sybil R (mám v úmyslu, bez pořadí),
  • Pieces of Eight Mitts by Sybil R (mám v úmyslu, v pořadí jsou zrovna 61., ale budou odsunuty, protože záměr byl na vánoční výměnu rukaviček, leč nebylo to tak jednoduché je pochopit),
  • Mixed Wave Mitts by Sybil R,
  • Royally Striped by Stephen West (hezčí než od Stephena),
  • QUADRI by Hinterm Stein, podobně mám v úmyslu něco jako Luftnummer (do mohérové příze vyplétat řady nebo čtverečky z něčeho silnějšího),
  • Leftie by Martina Behm (mám v úmyslu, 89. místo),
  • Ten Stitch Blanket by Frankie Brown,
  • spirale by alfa knits,
  • Vitamin D by Heidi Kirrmaier,
  • Zebrafink (obrázek z Ravelry)
  • Willow by Nancy Marchant,
  • Shadow Triangles,
  • Mosaik Manie II,
  • Zebrafink (bohužel bez návodu),
  • Improvised Structure,
  • Christine Entrelac Shawl by Heather Boos,
  • Ethereal by Lakshmi Juneja (118. v mém pořadníku),
  • Derecho by Laura Aylor,
  • Comodo by Nicola Susen,
  • Zoom Out Fingerless Gloves by Sybil R,
  • Spring Leaves by Katrin Vorbeck,
  • Candy by Susanne Sommer,
  • Camino Bubbles by Kieran Foley,
  • Audrey Shawl by Tricot & Stitch,
  • Askews Me Shawl by Stephen West,
  • 133-1 Butterfly Dreams by DROPS design.

Žádné komentáře:

Okomentovat