středa 31. ledna 2018

Zelený svetr Mist od DROPS

Vzorek na svetr Mist
Protože už pletu nějaký ten pátek, rozhodla jsem se konečně se pustit do nějakého svetru. A aby to bylo snazší, vybrala jsem si jednoduchý svetr z velice tlusté příze. Zvolila jsem vzor Mist (DROPS / 134 / 17), který je dostupný v češtině a zdarma a s DROPSem mám dobré zkušenosti v tom, že mají návody bez chyb. 

Použila jsem přízi Andes, pro kterou je svetr navržen. S výběrem barev byl u mě celkem problém, protože jsou všechny na můj vkus takové nijaké – pastelové. No, ale co se dalo dělat, kombinace 65% vlna a 35% alpaka se mi líbila, měkkost taky. Akorát ten návin. Proč jenom 90 metrů na klubíčku?! Přece by se dalo udělat větší klubíčko, ne? (Jako mám třeba u Oakenshieldu.)

Doporučená síla jehlic je 9, u svetru 10 a já si udělala vzorek na osmičkách. Před vypráním vypadal dobře, po něm strašně. A tak jsem sáhla po sedmičkách.

Práce nádherně přibývá, vzorek má pouhé čtyři řady (ten falešný copánek po obou stranách légy pletené vroubkem), takže je to vysloveně záležitost pro začátečníky. Už se na něj moc těším.

Žádné komentáře:

Okomentovat