sobota 9. prosince 2017

Stephen West: The Doodler

Rozpletený Doodler
Jasně, o tomhle KALu Stephena Westa jste už určitě slyšeli. Nebo ho viděli. A pokud ne, rozhodně to stojí za to. Líbí se mi, nebo spíš mě přímo uchvacuje tím, jak je originální. Nic podobného jsem zatím nepotkala. Všichni dokola opakují stejné tvary šátků, furt dokola trojúhelníky, čtverce, kruhy, půlkruhy. Copak se dá něco jiného vymyslet? říkáte si.

Doodler je vlastně taky půlkruh, ale jinej!

Pletu ho z příze Vlněných sester, kterou jsem koupila dávno, předávno. Ono ho už taky pěkně dlouho pletu. Začala jsem ho vloni, přímo na Štědrý den. 

Nahoře v copánku je použitá žlutá ponožková Jawoll, pestrá Mille Colori tvoří tělo šátku společně se žlutou a tmavě modrý vlnkovatý spodek bude tvořit Mille Colori Socks & Lace. Všechny od značky Lang Yarns.

Spodní část trvá poměrně dlouho a chce i trošku počítání, takže se z mého obříka stal (jak už to občas bývá) šátek na domácí pletení, tzn. netahám ho s sebou v metru, a proto je i tak dlouho rozdělaný. Doma se totiž pletení věnuji jen zřídka.

Na Ravelry je Doodler „zalogován“ 4915 krát. Taky si říkám, že možná upletu ještě jednoho (nebo dva), protože vypadá tak krásně...

P. S.: Velmi dobře vypadá, když se ve spodní vlnovce zopakuje barva použitá na vrchní copánek. Zajímavý je i celočerný Doodler s červeným copánkem, dělícími proužky a proužky ve vlnovkách, takto ho pletla estobella

Žádné komentáře:

Okomentovat