neděle 15. října 2017

Ponožky #2

Navzdory všem nápadům a vyhlédnutým vzorům ohledně ponožek, které bych si ráda upletla jako druhé, jsem nakonec vybrala úplně jiné. Mrňavé, akrylové, miminkovské. Proč už jsem vám psala v článku Angeliky mini letní KAL, tak teď zbývá jen popsat z čeho, jak a jaké to bylo.

Při návštěvě Brna jsem si za tímto účelem koupila akrylovou přízi Elian nicky, kterou znám již z dřívějška a mám ji ráda pro její měkkost. Bohužel rozpletený svetřík z ní již několik smutných let čeká na své dokončení. Snad se ho i dočká.

Výrobcem je VSV Pilníkov, výrobek je 100 % akryl s návinem 152 metrů na 50 gramů. Doporučené jehlice jsem 3,5 až 4 a háček č. 4. Já pletu na dvojkách, protože mám velice volný styl a pro ponožky je třeba, aby se nevytahovaly. Doporučené je praní na 40°C. Návod mám ze stránek zde (návod v češtině).

Hotové ponožky můžete vidět jednak na samostatné fotce a jednak na „nedonošeném“ oslíkovi.

Žádné komentáře:

Okomentovat