pátek 13. října 2017

First Mystery Knit Along in Ravelry by Cassie Rosse

Už jsem tu párkrát psala nebo naznačovala, nebo jsem se k tomu jenom chystala, o pořádně náročném krajkovém mystery KALu od Cassie Rosse (se zkratkou Lace by CR). Je to opravdový mystery KAL jak má být. Dokonce ještě mnohem lepší než všechny, které jsem kdy viděla. Autorka to totiž vymyslela tak, že návod po ukončení KALu nezpřístupní a navíc vám jednotlivé části neposílá postupně, jako se to obvykle dělává po jednom či dvou týdnech. Ale až poté, co jí pošlete vyfocenou upletenou hotovou část, vám pošle pokračování návodu.

Má to ovšem háček v tom, že ne všichni pletou tak rychle, jak by si představovala (a oni také). Například já už se s ním mořím od června. Pravda, stihla jsem za tu dobu uplést taky dva další šátky, jenže velký, relativně těžký a na soustředění náročný krajkový šátek se nehodí na pletení za chůze nebo krátké přejezdy do práce a z práce, a tak ho moc nemám kdy plést. 

Fotka z 1. září 2017 jasně ukazuje, že můj pokrok je velice pozvolný. Jak by ne, když v řadě je přibližně 400 oček? Takže když to dobře jde, zvládnu za den dvě. A jedna část jich má šedesát!
KAL Cassie Rosse

Žádné komentáře:

Okomentovat