pondělí 24. července 2017

Týden předení, den první

Paní v Rumunsku
Napadlo mě, že bych si mohla udělat týden předení. Každý den upříst jedno klubíčko. Začala jsem zeleným, protože tenhle týden budu nosit hlavně zelenou. Ráda bych se ale pustila i do těch krásných, které jsem si z Dalinu koupila na jednonitky. A možná, možná bych z nich mohla udělat ten krásný krajkový šátek s dubovými lístky… nebo ne? Nějak se mi teď šátky zrovna plést nechce. Dokonce jsem vypárala Mauve z Diany Malabriga Mechity. Napadlo mě totiž, že z takto strakaté to nebude ono. Raději si na to pořídím něco jednobarevného. Nebo využiji něco ze svých bohatých zásob – včera jsme je procházeli a vážně toho nemám málo. A tenhle luxusní materiál zkusím použít na nějaké tričko nebo svetřík. Budu ho asi muset doplnit ještě jiným klubkem, ale to neva. Vypadá i na trojkách docela pěkně a ač běžně pletu dost volně, tohle se mi daří krásně.

A co bych se chtěla naučit nebo vyzkoušet? Příst na vřetánku…

Žádné komentáře:

Okomentovat