úterý 25. července 2017

Svetřík Soubrette

Miluju přízi Lace od DROPSu. Je stejná jako její název – jednoduše krásně krajková. Lace totiž v překladu znamená krajku, takže její pojmenování je výstižné a svým způsobem i legrační, jako když kočku pojmenujete Kočka. Z černého Lacu už máme jeden šátek upletený, bohužel si nemohu vzpomenout na jeho jméno, ale časem ho vygooglím, nebo můžete vy sami, je totiž mezi DROPSáckými návody zdarma. Byl myslím červený půlkruhový a směrem dolů se rozevíraly šipky. Z šedé Lace pletu již zmiňovaný náročný KAL od Cassie Rosse. Zatím mám hotovou jenom první část. 

A pořád nemám dost. Teď jsem si na sebe vymyslela, že si upletu Soubrette, svetřík od Mary Annarelly. Vybrala jsem si překrásnou zelenou Lace, které mám doma dostatečnou zásobu. Upletla jsem a vyprala zkušební vzorek. Konečně se na mě jednou usmálo štěstí a mám ho ve stejné velikosti, jakou má mít. Akorát oni ho pletou na jehlici o 1 větší. Protože pletu volně, vypadají moje krajkové výrobky dobře, jsou-li upleteny na trojkách. 23 ok krát 32 řad. Trochu váhám, jestli moje velikost je v palcích stejná jako normálně.

Hned v druhém řádku mě čeká zákeřná zkratka w+t. Ach jo, ty anglické návody mi dávají zabrat. Na druhou stranu přesně to se mi na nich líbí – rozvíjím svou angličtinu, i když v dost specifické oblasti. Takže pokračování příště…

P. S.: Vygoogleno: Je to Autumn Leaf. A je relativně snadný a přitom krásný.

Žádné komentáře:

Okomentovat