pondělí 8. května 2017

Můj první šátek z malabriga

Malabrigo je uruguayská firma produkující příze z přírodních materiálů nejrůznějších, těžko specifikovatelných, ale nádherných barev, které se trochu liší za denního a umělého světla. Slyšela jsem, že dost žmolkuje, ale to by snad nebyl největší problém. Jako první vás na začátku jistě nemile překvapí cena. 

Možná proto jsem stále váhala konečně z ní začít plést. Asi jsem pořád měla pocit, že toho neumím dost. Když jsem si to uvědomila, bylo mi z toho trochu smutno. Ačkoliv mám už spoustu věcí napletených, zkušeností nepočítaně a ve výsledku se to dá vždycky vypárat, nemám se dost ráda na to, abych dělala z něčeho tak luxusního. 

Došlo mi to až ve chvíli, kdy jeden naprostý začátečník vzal malabrigo jako svou první přízi na pletení a výsledek byl úchvatný. Jednalo se o šátek Meadow Grass od Heidi Alander upletený z Malabriga Arroyo Coffee Toffee (047) a Archangel (850), který jsem navíc dostala k Vánocům 2016. Tady vidíte výsledek:

Žádné komentáře:

Okomentovat