pondělí 27. března 2017

Alena

Paní Alena má blog s názvem Štěstí v mém životě. Zaujal mě tím, že na něm prezentuje šátky, které znám: The Age of Brass and Steam, Reynu, Multnomah... takže určitě taky bude znát Vlněné sestry, protože se všemi těmito šátky jsem se u nich setkala... (Stále platí, že co je kurzívou skrývá odkaz na danou věc. Zvýrazňuji tučným písmem.)

No jasně, u Multnomahu měla i napsáno, že u nich koupila klubíčka... a další šátek? Hádejte? Close to you od Justýny Lorkowské! A k tomu nádherně zelený z Alpacy mix od Dropsu. Zrovna dnes (25. 2. 2017, kdy to píšu) jsem se mazlila se stejnými klubíčky, jen v úplně jiné barvě. Ale ta hebkost. Bude z nich spíš svetřík... šátků už mám kupu a ještě jich spoooooustu plánuju. Taky jsem si všimla, že pikotky dělala nějak líp – dál od sebe – ale nepíše o tom.

U supertenkého šátku jsem chvíli dumala a pak si řekla, že bude určitě pletený z Lace od DROPS a taky že jo. Paní je tedy drsná, že to pletla na dvojkách. Já z Lace pletu na trojkách a klidně by šlo i něco silnějšího, když se jedná o krajkový vzor.

A co se mi líbilo? V článku Do posledního klubíčka popsala, jak zapracovala všechna zbývající klubka do jednoho velkého plédu ve stylu babiččina čtverce. Úchvatný nápad! A vyšlo to moc hezky, i když vůbec nijak nekontrolovala barvy, jenom za sebe skládala klubíčka, jak jí přišla pod ruku. Otázkou jsou materiály a tloušťky. Osobně by mi bylo líto splétat prvotřídní merino, hedvábí nebo dokonce kašmír, s nejobyčenějším akrylem. A jak to pak prát? V ruce takovou velkou obludu? Když vidím nádhernou háčkovanou deku, uvažuji o tom, že bych taky možná někdy mohla uháčkovat deku, pod kterou bych pak v létě doopravdy spala. Paní Alena si oblíbila Baby Merino od DROPSu... ale i když píše, že spotřeba byla velká, nepíše kolik...

Žádné komentáře:

Okomentovat