pondělí 26. září 2016

Velké dilema

Když jsem na stránkách Vlněných sester viděla, že se pouštěj do podzimního KALu 2016, hned jsem se chtěla přidat. Tentokrát si vyhlédly Meadow Grass od Heidi Alander. Šátek sám o sobě mě až tak neuchvátil, protože je dost jednoduchý a mohla bych se při tvorbě těla nudit, na druhou stranu bude vypadat hezky v nějakých dobře sladěných odstínech a spodní krajka vypadá nádherně a zajímavě. 

Kdybyste se do něj chtěli pustit, potřebujete dvě příze – 300 metrů hlavní barvy a 140 metrů kontrastní barvy – návod najdete zde. Dá se plést třeba z něčeho tloušťky fingering (4ply), tedy například z Malabriga, které jsem si pořídila při minulé návštěvě Brna. Mám takové to hezké, hodně barevné (a drahé). Nebo mi ještě zbyde nějaký ten Zauberball z Daybreaku, tak že bych využila zbytky? Jenže, co když jich nebude dost?

A pak je tu druhá lákavá varianta. Chtěla jsem se holek zeptat, kdy bude Stephen dělat další KAL, ale nakonec jsem si to vygooglila sama. A tak mám teď dilema. Chtěla bych vyzkoušet nějaký ten mystery KAL, kdy člověk plete něco a přitom sám neví, o co kráčí, na druhou stranu si zase říkám, jestli to nebude nějaká jeho další zběsilost, jaké má v poslední době. Třeba by se mi to ani nemuselo líbit a bylo by mnohem výhodnější koupit si Doodlera, který se mi líbí svým podivným tvarem připomínajícím mušli.

Žádné komentáře:

Okomentovat