pátek 26. srpna 2016

Daybreak začínáme

Minulý týden jsem si splnila jeden ze svých malých snů. Koupila jsem si návod od Stephena Westa na Daybreak u Vlněných sester a rovnou ho ve vlaku začala plést z nových klubíček.

Pravda, byla jsem z toho trochu rozrušená, takže jsem začátek asi dvakrát vypárala, než jsem si konečně vytáhla papír a tužku a začala si poznamenávat, kolikátou řadu pletu. Střídání čtyř hodně podobných řad mě mátlo, zvlášť když jsem pořád myslela na něco jiného.

Daybreak je nádhernej. Podle Ravelry ho už upletlo 6526 lidí. Návod stojí $7.26 USD a ačkoliv vypadá, že by se dalo tipnout, jak je pletený, a nemusíte si ho kupovat, přiznávám, že těch 180 Kč není zase tak moc, kolik by člověku dalo práce to vymýšlet. Navíc mi přijde fajn podporovat umělce v tom, aby vymýšlel další zajímavé a krásné projekty. I když Stephen se poslední dobou zaměřuje spíše na různé barevné i tvarové šílenosti nepoužitelné v běžném životě.

Šátek má tři možné velikosti a podle toho na něj potřebujete:
  • barva A: 123 (219, 297) m (ta je nahoře vidět nejvíc)
  • barva B: 183 (247, 402) m.
Pokouším se přesně o Stephenův Daybreak, v překladu Rozbřesk (jako jeden z dílů mojí oblíbené Twilight ságy), Svítání, Úsvit, Rozednění...









Daybreaků najdete strašně moc i po zadání do Googlu, jen se podívejte... 



A teď ten, který mě nejvíc fascinuje – zase duhový, jako u Exploration stationu. ;-) Asi si taky neupletu jen jediný...
Mimochodem, psala jsem o něm v článku: Šátky, na které mám chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat