středa 6. dubna 2016

ZaKALíme?

Nějakou dobu jsem nekoukala na blog Vlněných sester, ale když jsem jím nyní jen tak rychle prolétla, zjistila jsem, že se pustily do KALení, tedy společného pletení (Knit Along). Spočívá to v tom, že několik lidí má stejný návod, ale každý si plete svůj výtvor, nikoliv jeden společný dohromady. Legrace spočívá v tom, že ačkoliv je návod stejný, vznikne mnoho různých úžasných šátků, ty jsou asi pro KALy nejvhodnější.

Jarním Knit Alongem je Reyna od Noory Laivoly. Vhodné jsou příze typu fingering nebo light fingering, ale jak už jsem psala, u šátku je to zcela na vás. Na společném pletení jsem viděla i dámy, které do toho šly s Lace od Dropsu. Přibližná spotřeba (záleží na tom, jakou chcete velikost) je cca 400 m. Návod v češtině najdete zde a pokud budete plést z přízí Vlněných sester a pošlete jim fotku svého výtvoru do 15. 6. 2016, může se vám stát, že vyhrajete poukázku na nákup u nich v e-shopu za 500 Kč. 

A článeček o Jarním Knit Alongu najdete zde. Brzy přidám fotku, jak mi to jde z klubíčka Crazy Zauberball 2170 Blasser Schimmer. ... Do svého seznamu nových zážitků jsem právě přidala zkušenost s vypáráním části šátku a jeho opětovným načnutím na menších jehlicích. Zřejmě pletu docela volně, a tak se mi na jehlicích 3,5 nelíbil. Současné výsledky na trojkách se zdají být lepší, ale uvidíme, jak to bude vypadat, až se dopletu k mřížce. 

Originál návodu najdete zde.

A pokud by vás lákaly dřívější dva KALy Vlněných sester, najdete je pod následujícími odkazy:

Žádné komentáře:

Okomentovat