pátek 15. května 2015

Květnový zentangle

V Zentanglovém deníku jsem psala, že kreslím kalendář pro kamarádku a taky jeden pro sebe.

Od kamarádky jsem k narozeninám totiž dostala dva prázdné kalendáře, které si člověk může vyzdobit vlastnoručními obrázky, vlepenými fotografiemi nebo kolážemi. Přijala jsem tuto výzvu a pustila se do kreslení. Otázkou ovšem zůstávalo, komu darovat druhý kalendář. Někomu z rodiny, aby nám doma „strašily“ dva? To bychom nevyužili a rozhodně bych nebyla nadšená, kdyby se moje umělecké dílo nacházelo na záchodě!

Nakonec jsem – celkem odvážně – zvolila kamarádku, o níž moc dobře vím, že umí krásně kreslit. Ale snad proto, že se mě ptala, jak takový Zentangle vypadá a já jí už dlouho slibovala, že jí to někdy ukážu, nebo proto, že je ze všech mých kamarádek asi nejpřístupnější novinkám a změnám (kromě té, která mi darovala prázdný).

A tady už je květen pro letošní rok, který už mám pověšený na stěně.

Žádné komentáře:

Okomentovat